Literatura
Influencer marketing od A do Z
Dostępność:Niedostępny
EAN:9788395380204
ISBN:9788395380204
Autor:Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Katarz
Wydawnictwo:Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
Opis:
Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał Influencer marketing od A do Z! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów Influencer WhiteList!