Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu.
Literatura
Strona główna
Literatura
Poradniki
Psychologia, Socjologia
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów
Dostępność:Dostępny
EAN:9788372490858
ISBN:9788372490858
Autor:John B. Thompson
Wydawnictwo:ASTRUM
Rok wydania:Rok wydania: 2006, oprawa: broszurowa
Stan magazynowy:5